4405 Nyíregyháza, Debreceni út 215.

ertekesites.nyir (KuKaC) automery.hu
szerviz.nyir (KuKaC) automery.hu
alkatresz.nyir (KuKaC) automery.hu

Telefon: +36 (42) 249 930
Mobil: +36 (20) 520 60 60
Munkafelvétel: +36 (20) 999 06 00

4032 Debrecen, Füredi út 106.

ertekesites.deb (KuKaC) automery.hu
szerviz.deb (KuKaC) automery.hu
alkatresz.deb (KuKaC) automery.hu

Telefon: +36 (52) 533 353
Mobil: +36 (20) 520 70 70
Munkafelvétel: +36 (20) 999 06 77

12 érv a szakértelem és a minőség mellett

Tisztelt Ügyfelünk, Kedves Hyundai Tulajdonos!


A Hyundai tulajdonosokkal beszélgetve kézzelfogható az a bizonytalanság, amelyet az Európai Unióban június elsejével hatályba lépett, új szabályozás keltett. Ennek lényege, hogy megtiltja az autógyártóknak, hogy gyári szakszervizben történô átvizsgáláshoz, illetve javításhoz kössék a garancia érvényességének fennmaradását.

Tényleg szabad máshová vinni szervizbe az autót? Nem éri a tulajdonosokat visszafordíthatatlan kár, ha elpártolnak a hivatalos márkaszervizektôl?


Az uniós szabályozás az Ön kezébe adja a választás lehetôségét, és ezzel az Ön vállára helyezi a döntés kockázatát.
Én magam azonban ezt úgy fogalmaznám meg: ne azért hozza autóját Hyundai márkaszervizbe, mert kötelezô, hanem azért, mert úgy gondolja, hogy a márka hivatalos szervizhálózatában minôségi szolgáltatásban, szakszerû gondoskodásban és professzionális kiszolgálásban részesül Ön is, autója is. Sokkal inkább, mintha egy független javítómûhelyben végeztetné el az elôírt vagy szükségessé vált beavatkozásokat.


Egyszóval Ön jobban jár, ha autóját továbbra is Hyundai márkaszervizbe viszi.


Kiadványunk, amely a Magyarországi Hyundai Márkakereskedôk Országos Szövetségének támogatásával készült, részletesen bemutatja, hogy milyen elônyökkel jár rendszeresen szakszervizbe járni, ahol a felkészített szakemberektôl, a speciális célszerszámokon és diagnosztikai berendezéseken át, a mindenre kiterjedô naprakész szaktudásig, minden a rendelkezésére áll. A modern autók egyre bonyolultabb, folyamatosan fejlesztett szerkezetek, amelyek karbantartása minden eddiginél jobban igényli a gyári hátteret. Az autóiparban már lejárt a polihisztorok ideje: ahelyett, hogy mindenhez konyítanánk egy kicsit, egyetlen dologhoz kell értenünk – de ahhoz tökéletesen.

És ki értene jobban az Ön Hyundai gépkocsijához, mint a Hyundai maga?! Kollégáink folyamatos szakmai tréningeken, oktatásokon sajátítják el a szükséges tudnivalókat, ismerik meg a legújabb technikai újdonságokat, fejlesztéseket. Olyan naprakész tudással, professzionális háttérrel rendelkeznek, amelyet nem feltétlenül talál meg a független javítómûhelyekben.

Olvassa el érveinket, mérlegelje javaslatainkat, és ha további kérdései merülnének fel, forduljon bizalommal képviselôinkhez!

Bízom benne, hogy találkozunk a következô esedékes átvizsgáláson!

 

Üdvözlettel,

 

Markó Zoltán
Operatív igazgató

 

Kérjük tanulmányozza át a  letölthető PDF dokumentumot.

 

PDF

Telephely

Személyes adatok

Az Ön üzenete

facebookTalálkozzunk facebookon!